TFF 2’nci Lig Beyaz Grup’ta gösterdiği başarılı performansla sezon bitimine haftalar kala şampiyonluğunu ilan eden Batman Petrolspor, 1’inci Lig’e yükselerek büyük bir başarıya imza attı. Şampiyonluk, Batman’da düzenlenen etkinliklerle coşkuyla kutlandı.
Kulübün başarısının ardından yeni bir kutlama programı daha hazırlandı. 3 Mayıs’ta Batman Turgut Özal Bulvarı’nda veya Valilik–Emniyet arasında gerçekleştirilecek organizasyonla şampiyonluk yeniden kutlanacak.Etkinlikte Kürt müziğinin güçlü seslerinden Rewşan Çeliker ile birlikte Murat Boz ve Cengiz İmren sahne alarak vatandaşlara konser verecek. Kutlamanın büyük bir katılımla gerçekleşmesi bekleniyor.
Kaynak: HABER MERKEZİ




