GÜNDEM

Amedspor Bayrağı FSM Köprüsü’nde Dalgalanıyor

Tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı, alınan izinlerin ardından İstanbul Boğazı’nın simgelerinden Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.

Abone Ol

Yeşil-kırmızılı bayrak, köprüde iki gün boyunca dalgalanacak.

Transfer çalışmalarını sürdüren Amedspor’un bayrağının Türkiye’nin en önemli ulaşım noktalarından biri olan FSM Köprüsü’nde yer alması, kulüp camiası ve taraftarlar tarafından memnuniyetle karşılandı.

Bayrağın köprüde dalgalanmasının, Amedspor’un Süper Lig’e yükselmesinin ardından sembolik bir anlam taşıdığı ifade edilirken, uygulamanın iki gün süreceği öğrenildi.