VAN HABER

Van’da Gençlerden Teknoloji Şöleni: DENEYAP Projeleri Sergilendi

Van’da DENEYAP Teknoloji Atölyeleri tarafından düzenlenen dönem sonu şenliğinde öğrenciler projelerini sergiledi, dereceye girenlere ödül verildi.

Abone Ol

Van’da Milli Teknoloji Hamlesi vizyonu doğrultusunda faaliyet gösteren DENEYAP Teknoloji Atölyeleri tarafından “Dönem Sonu Proje Şenliği” düzenlendi. Gençler, geliştirdikleri projeleri Nur Tatar Spor Salonu’nda sergiledi.

Gençlik ve Spor Bakanlığı, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ile Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı (T3 Vakfı) iş birliğinde yürütülen atölyelerde eğitim alan öğrenciler, dönem boyunca geliştirdikleri projeleri katılımcıların beğenisine sundu.

12 Takım Projelerini Sergiledi

Nur Tatar Spor Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte 12 takım projelerini tanıttı. Öğrencilerin hazırladığı projeler büyük ilgi görürken, dereceye giren takımlara ödülleri takdim edildi.

“Geleceğe Güvenle Bakıyoruz”

Programda konuşan Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Tosun, gençlerin üç yıllık eğitim sürecine dikkat çekerek, “Geçmişte gençlerimizle ilgili olumsuz ifadeler kullanılırdı. Ancak bugün umut veren, geleceğe güvenle bakabileceğimiz bir nesil yetişiyor” dedi.

Tosun, öğrencilerin teknoloji, analitik düşünme ve proje geliştirme becerilerini kazandığını vurgulayarak eğitmenlere ve ailelere teşekkür etti.

“Geleceğin Teknolojilerine Katkı Sağlıyorlar”

Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sibel Turan ise öğrencilerin sadece proje üretmediğini, aynı zamanda araştırma, takım çalışması ve problem çözme becerileri kazandığını söyledi.

Turan, “DENEYAP Atölyelerinde büyük emekle hazırlanan projeler, ülkemizin bilim ve teknoloji yolculuğuna önemli katkılar sağlayacaktır” ifadelerini kullandı.

Gençlerden Umut Veren Projeler

Etkinlik sonunda başarılı projeler ödüllendirilirken, öğrencilerin ortaya koyduğu çalışmalar katılımcılardan tam not aldı.