AĞRI HABER

52 Takımı Geride Bıraktılar! Ağrı’da Kupayı Türk Şeker Spor Kaldırdı

Ağrı’da büyük heyecana sahne olan 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası tamamlandı. Turnuvanın final karşılaşmasında Genç Sağlık FK’yı 2-0 mağlup eden Ağrı Türk Şeker Spor, 52 takım arasından sıyrılarak şampiyonluk kupasının sahibi oldu.

Abone Ol

Kurumlar arası dayanışmayı ve sportif rekabeti artırmak amacıyla düzenlenen turnuvada finalin adı Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK oldu.

Büyük ilgi gören final karşılaşmasında üstün bir performans sergileyen Ağrı Türk Şeker Spor, rakibini 2-0 mağlup ederek turnuvayı zirvede tamamladı.

Şampiyonluğu Getiren Goller

Final mücadelesinde Ağrı Türk Şeker Spor'a galibiyeti getiren goller Burhan Gökçe ve Berat Ağralı'dan geldi.

Karşılaşma boyunca oyunun kontrolünü elinde tutan Türk Şeker Spor, etkili futbolunu skorla süsleyerek kupaya uzanan taraf oldu.

52 Takım Arasından Zirveye Ulaştı

Toplam 52 takımın katıldığı organizasyonda birçok güçlü rakibini geride bırakan Ağrı Türk Şeker Spor, gösterdiği başarılı performansla turnuvanın en büyüğü olmayı başardı.

Şampiyonluk sevinci yaşayan takım ve taraftarları, maç sonunda büyük coşku yaşadı.